|
Les liens qui dépotentModérateur: Liste des modérateurs
![]() Les liens qui dépotent"Chuis quelqu'un que j'aime beaucoup rigoler" F.Ribéry
"Ce qui est bien c'est qu'on a reconquéris le public français" Y.Gourcuff "J'espère que la réussite va nous continuer" M.Chamakh "Ce but leur a permis de marquer" J-P.Papin "L'essentiel c'est d'avoir acquéri ce résultat" Hugo Lloris "Ils nous ont posé des problèmes avec des ballons dans les intervalles... euh les intervaux" A.Cissokho "Une équipe défensif" L.Fernandez
Re: Les liens qui dépotent
Re: Les liens qui dépotentN'importe nawakkkkk....
Re: Les liens qui dépotentc'est la magie de noel
I'm the girl from "Malodrax's" story... someone sent it to me saying it was "hilarious". I read through it and I shocked to find that incident posted like this on the net in such detail... as I saw the pics, it brought flashbacks of that night and it just makes me sick thining about it.I don't know how can you just post this stuff like this for everyone to laugh at? I'm glad people find this funny, because I really don't! I read through your replies, and it sounds like you have some issues, even tho I can relate to your cleanliness issues, but peeing in bottles? What the hell? I've seen your post about your skin condition and the social anxiety and stress from it. I don't know what to think. your weird, but your explanations seem sincere. As bothered as i am about all this, I think that maybe i should have at least given you a chance to explain yourself. et deux post plus loin omg I just read your posts about a sex doll you made? I don't know if your some psycho, or some creep, or just making some perverted joke, but you seem like a creep.. I don't know anymore how sincere your explanations are. And you wanted to call me and explain yourself?? That's the last time I give my number out to guys i don't know. et ça ne s'arrete jamais Quote: Originally Posted by kadinagirl View Post to people that know malodrax from the forum. does he seem like a harmful or threatening person? or does he just make jokes? I'm getting concerned right now after seeing his sex doll posts. His ass exploaded all over your bathroom, he has a home made sex doll from years ago, he secretly video tapes people at the mall, he pees in bottles and throws them on school roofs and you're asksing if he's a creep? WOW strong lack of common sense.
Re: Les liens qui dépotentdans un autre genre, ce site dépote pas mal aussi
http://sprbd.tumblr.com/ BUS MEAT - <*))))><
![]() Re: Les liens qui dépotentIl a dû utiliser cet excellent logiciel : http://www.poladroid.net/download.html qui polarise vos photos
"Chuis quelqu'un que j'aime beaucoup rigoler" F.Ribéry
"Ce qui est bien c'est qu'on a reconquéris le public français" Y.Gourcuff "J'espère que la réussite va nous continuer" M.Chamakh "Ce but leur a permis de marquer" J-P.Papin "L'essentiel c'est d'avoir acquéri ce résultat" Hugo Lloris "Ils nous ont posé des problèmes avec des ballons dans les intervalles... euh les intervaux" A.Cissokho "Une équipe défensif" L.Fernandez
![]() Re: Les liens qui dépotent"Chuis quelqu'un que j'aime beaucoup rigoler" F.Ribéry
Re: Les liens qui dépotent[Escape WorkShop, News du shop, Shape/Glass et surf en photos]
[Toy Surfboards, le must des planches performantes] Membre actif de la "Guilde des surfeurs courtois". ![]()
Diantre ! Celle d'aujourd'hui me fait quelque chose !!!!!
Re: Les liens qui dépotent"Mes Favoris" viennent de se remplir !
![]() Re: Les liens qui dépotent
"Chuis quelqu'un que j'aime beaucoup rigoler" F.Ribéry
Toujours dans le coup que veux tu [Escape WorkShop, News du shop, Shape/Glass et surf en photos]
[Toy Surfboards, le must des planches performantes] Membre actif de la "Guilde des surfeurs courtois". ![]()
Putain mais MERCI CWOUTON pour ce bonheur quotidien!!! http://www.savoir-inutile.com/?id=458
Re: Les liens qui dépotentJuste pour prouver à Laruda que ça marche