|
||||||||||||||||||||
|
|
|
Surfrider... jeu naze...Modérateur: Liste des modérateurs
29 messages • Page 2 sur 2 • 1, 2
![]() Re: Surfrider... jeu naze..."if the kids are united, they will never be divided"
Re: Surfrider... jeu naze...Regardez bien ces mecs, ils ont plus de 50 balais et ils joeunt comme àleur premier concert...
Je les aime... I don't know what to do with my life Should I give it up and make a new start I don't know what to do with my life 'Cos the one I've got just tears me apart I can't wake up in the morning And I can't get to sleep at night I'm not expecting things to be perfect But a high success rate would be nice I don't know what to do with my life I don't know what to do with my life I don't know what to do with my life I don't know what to do with my life I don't know what's gone wrong with my life But you know I never do seem to win Whenever I think I've straightened it out It becomes a vicious circle again I can't love when anyone loves me And I can't find the someone to love But then I start to count my blessings [ Find more Lyrics at http://www.mp3lyrics.org/zul ] And I feel I'm getting more than enough I don't know what to do with my life I don't know what to do with my life I don't know what to do with my life I don't know what to do with my life [ Solo ] I don't know what to do with my life I don't know what to do with my life I don't know what to do with my life I don't know what to do with my life I don't know what's gone wrong with my life But you know I never do seem to win Whenever I think I've straightened it out It becomes a vicious circle again I can't love when anyone loves me And I can't find the someone to love But then I start to count my blessings And I feel I'm getting more than enough of love I don't know what to do with my life I don't know what to do with my life I don't know what to do with my life It's my life
Re: Surfrider... jeu naze...Johnny Cash - Satisfied Mind
(reprise magistralement par Jeff Buckley) How many times have You heard someone say If I had his money I could do things my way But little they know That it's so hard to find One rich man in ten With a satisfied mind Once I was waitin' In fortune and fame Everything that I dreamed for To get a start in life's game Then suddenly it happened I lost every dime But I'm richer by far With a satisfied mind Money can't buy back Your youth when you're old Or a friend when you're lonely Or a love that's grown cold The wealthiest person Is a pauper at times Compared to the man With a satisfied mind When my life has ended And my time has run out My friends and my loved ones I'll leave there's no doubt But one thing's for certain When it comes my time I'll leave this old world With a satisfied mind How many times have You heard someone say If I had his money I could do things my way But little they know That it's so hard to find One rich man in ten With a satisfied mind SUB TEAM
Re: Surfrider... jeu naze...et pour rester sur du classic
Bob Dylan - Masters of war Come you masters of war You that build all the guns You that build the death planes You that build the big bombs You that hide behind walls You that hide behind desks I just want you to know I can see through your masks You that never done nothin' But build to destroy You play with my world Like it's your little toy You put a gun in my hand And you hide from my eyes And you turn and run farther When the fast bullets fly Like Judas of old You lie and deceive A world war can be won You want me to believe But I see through your eyes And I see through your brain Like I see through the water That runs down my drain You fasten the triggers For the others to fire Then you set back and watch When the death count gets higher You hide in your mansion As young people's blood Flows out of their bodies And is buried in the mud You've thrown the worst fear That can ever be hurled Fear to bring children Into the world For threatening my baby Unborn and unnamed You ain't worth the blood That runs in your veins How much do I know To talk out of turn You might say that I'm young You might say I'm unlearned But there's one thing I know Though I'm younger than you Even Jesus would never Forgive what you do Let me ask you one question Is your money that good Will it buy you forgiveness Do you think that it could I think you will find When your death takes its toll All the money you made Will never buy back your soul And I hope that you die And your death'll come soon I will follow your casket In the pale afternoon And I'll watch while you're lowered Down to your deathbed And I'll stand o'er your grave 'Til I'm sure that you're dead Comme quoi y'a artiste et Artiste... SUB TEAM
Re: Surfrider... jeu naze...Bon et maintenant faut comparer avec le sujet du post quand même !
Jack Johnson et “les gens bien“... tout un programme.... Une traduction s'impose - la profondeur abyssale de ses textes s'y révèle ! Gens bien Et bien, tu gagnes C'est ton show maintenant Donc qu'est ce qu'il va se passer ? Parce que les gens Seront àl'écoute Combien d'épaves Avons nous besoin de voir ? Avant Que nous perdions le contact, oh Et nous pensions que c'était bas Et bien, c'est mauvais Ca devient de plus en plus mauvais Ou sont partis tout les gens bien ? J'ai changé de chaînes, Je ne les vois pas Sur les show télévisé Où sont partis tous les gens bien ? Nous avons des tas et des tas De ce que nous semons Ils ont ça, Et ci, Avec un bruit de camelote Testant - 1, 2 Mec, qu'est ce que tu vas faire ? Mauvaise nouvelles, C'est abusé Tu as trop àperdre Dis moi la vérité maintenant De quel coté sommes nous ? Peu importe ce que tu dis Allume la télé Je suis d'humeur àobéir Donc détourne moi du droit chemin Et au fait, maintenant- Où sont partis tout les gens bien ? J'ai changé de chaines Je ne les vois pas Sur les shows télévisé Où sont partis tout les gens biens ? Nous avons des tas et des tas De ce que nous semons. Restant assis àne rien faire Se sentir loin Ouais Si loin Mais je peux sentir les débris Peux tu les sentir ? Tu m'interrompt Pendant une conversation Amicale Pour me dire àquel point Ca va aller bien Tu peux Remarquer Quelques hésitation Parce que Ce qui est important pour toi Ne l'est pas pour moi Mm mm mm mm... Descente au enfer Par le bord De ta raison entière Et bien, ça commence se montrer Et tout ce que je veux vraiment savoir c'est Où sont partis tout les gens bien ? J'ai changé de chaines Je ne les vois pas Sur les shows télévisés Où sont partis tout les gens biens ? Nous avons des tas et des tas De ce que nous semons (Où sont partis tout les gens bien ? ) Ils ont ceci, Et cela, Avec un bruit de camelote Testant- 1, 2 Mec qu'est ce que tu vas faire Mauvaise nouvelles C'est abusé Dis moi la vérité Tu as trop àperdre (Où sont partis tout les gens bien ? ) De quel coté sommes nous ? Chaque jour Chaque chemin Okay Peu importe ce que tu dis C'est résolu Mais d'humeur A obéir De station en station Désensibilisé La nation (Où sont partis tout les gens bien ? ) Partis, Partis, Partis
Re: Surfrider... jeu naze...Pour en revenir au sujet initial je ne comprend pas trop qu'est ce qu'il se passe mais bon si ils sponsorisent J.J. peut etre qu'il en on profité un peu. Pour ce qui est du gars peut etre que pour certains il fait de la soupe mais au moins il la fait ecologiquement c'est un des musiciens les plus verts qui existe. Son studio d'enregistrement ne consomme que des energies renouvelable alors rien que pour ca je pense qu'il a du mérite.
... Riding is the only way ...
Re: Surfrider... jeu naze...
Où est le problème ? le mec critique l'inanité de la télé-poubelle, notamment la télé-réalité, et le fait qu'elle pousse àla consommation. Pas très original, mais y a pire... Maintenant tu peux nous citer des exemples de textes de chansons que tu trouves "profonds"... - Vends egg 8.2 shaper normand, impeccable, idéal initiation/progression -
Team "The Magnificent Lose" et member Excluded Surf Club
Re: Surfrider... jeu naze...tient voila une chanson tres profonde pas forcement comme on l'entend!!
http://www.dailymotion.com/relevance/search/sucette%2Ba%2Bla%2Bviande/video/x2yg6i_s84d-sucette-a-la-viande-vision-dec ... Riding is the only way ...
29 messages • Page 2 sur 2 • 1, 2